Kittausta ja hiontaa

Dodi, vette on työnnetty halliin. Vanhat suojaukset pois ja uudet tilalle jotta päästään kittailemaan ja hioon


Jos maalarin teippi ei meinaa pitää, niin jesari pitää :) Tai sitten ei :(


Roosa suojaamassa lampun aukkoja


Keula tarvii kitata kauttaaltaan. "Ei riemulla rajaa, kun kittiä palaa" vai miten se meni :)


Kuskin puolen etulokarissa paikkausten jälkeen mukava monttu. Sattuu just sopivasti kaaren kohdalle, mikä todella hauska tehdä, ja saada oikean muotoiseksi


Perän kittaus vaiheessa, muotoja hakiessa menee tovi


Harvinaisen mukava paikka oli kitata ja hioa rekisteri kilven sisäosia, sinne kun ei oikeen mikään mahdu. Kittiä sormeen ja sörkkimään, samaten hioessa. Kivaa oli, lisää tätä


JES!! Rekisteri kilven reikään tulee hieno kromi kehys! Peittää varsinkin ne kohdat jotka olivat hankalimmat kittata. Onneks en hinkannu ja kitannu sitä koloa ihan turhaan! Kiva, kiitti moi!

Perä osa on kitattu ja hiottu. JEE!!! Kyl valmista tulee kun jaksaa tehdä. Kuvia laitan kun saan tän PAS***!!! toimiin, tai opin käyttään :D


Hommat pelittää taas.





Hyvältä näyttää, ja puskuritkin istuivat paikalleen kun koitti. Olin sit poissa koulusta pari päivää, luokkatoverini Ville ja Marika olivat keksineet kivan jekun




Kourallinen kittiä taka helmaan!! Kannatti olla pois. Heti kun ei oo vahtimassa niin jekku käy :D Onneksi tuollainen ei työtä kauheasti hidastanut. Hiukan hioi niin tuli parempi kuin aiemmin.

 

Hiontaväri päällä, hyvältä näytti oli oikeastaan yllättyny kuinka hyvin sain oikeaan muotoon ja hyvän pinnan.

Koko koria on tullut hiottua muutamat päivät. Pohjamaali hiottiin ensin ja sen jälkeen oli pohjamaalin hiominen. Vesi hionta toisinaan rasittavaa kun se paperi muljuu aina kädestä ja sormet kierossa, sit sattuu ja kivaa on. Siirryin siis ovien ja konepeiton hiontaan. Hommaa on siis riittänyt. Seuraavana konepeiton ja ovien vesi hionta.